Emlak Konut GYO Kayabaşı 3. Etap ihalesinden canlı yayın!

Emlak Konut GYO Kayabaşı 3. Etap ihalesinden canlı yayın! Emlak Konut GYO tarafından satışa çıkarılan Başakşehir Kayabaşı 3. Etap arsa ihalesinin ikinci oturumu 8 Ekim’de yapılacak
04.10.2013 - 09:31
Yazı Boyutu

Emlak Konut GYO tarafından satışa çıkarılan Başakşehir Kayabaşı 3. Etap arsa ihalesinin ikinci oturumu 8 Ekim günü saat 14.30'da yapılacak. İlk oturumu 1 Ekim'de yapılan ihalede arsa için 5 teklif gelmişti. İhalenin ilk oturumunda gelen teklifler şu şekilde;

1- Artaş İnşaat- Gün-Er İnşaat: Arsa için 300 milyon lira öneren ortaklık Emlak Konut GYO'ya ise yüzde 20 oranında 60 milyon lira teklif etti.

2- Tek Çelik İnşaat- Tokal İnşaat: 297 milyon lira arsa için teklif veren ortaklığın Emlak Konut GYO'ya verdiği teklif yüzde 22 oranında 65 milyon 340 bin lira.

3- Yıldızlar İnşaat- HKM İnşaat- İçka İnşaat: Arsa için 190 milyon lira öneren ortaklığın Emlak Konut GYO'ya teklif ettiği rakam yüzde 15 oranında 28 milyon 500 bin lira oldu

4- Özülke İnşaat- Başyapı- Esta İnşaat: 100 milyon lira arsa için teklif veren ortaklığın Emlak Konut GYO'ya önerdiği rakam yüzde 20 oranında 200 milyon lira oldu

5- İntaya İnşaat- İntes İnşaat: Arsa için 125 milyon lira teklif eden firmanın Emlak Konut GYO'ya verdiği teklif 31 milyon 250 lira.

Konuyla ilgili olarak Emlak Konut GYO'nun açıklaması şöyle;

01.10.2013 Salı günü saat 14:30' da 1. Oturumu yapılan "İstanbul Başakşehir Kayabaşı 3. Etap Arsa Satışı Karşılığı Gelir Paylaşımı İşi" ihalesinin Pazarlık - Açık Artırma bölümünü içeren 2.oturumu 08.10.2013 Salı günü saat: 14:30' da yapılacaktır.

Uğurcan TOKAY/emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
kiracı tahliye

Merhabalar, 12 Aralık 2014’te içinde kiracı olan bir daire satın aldım. 17 Aralık 2014 tarihinde noterden ihtiyacım olduğu için evi boşaltmalarını istedim (üzerime..

erdem_oren@hotmail.com 26 Şubat 2015 - Saat 11:33
adana suluca toki yedek liste

adana suluca toki konutları yoksul vatandaşlara belirli şartlar baz alınarak oturum yapılması için ev verildi ancak taksitleri az oldugu için 1280 konutun yaklaşık..

ilk.nur@hotmail.com 24 Şubat 2015 - Saat 16:12
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Banu Evleri Ispartakule 3 fiyatları!
02.03.2015 17:40
22 katlı tek bir apartman bloğu olarak projelendirilen Banu Evleri Ispartakule 3 projesi 74 konut ile 15 dükkandan oluşuyor.
Akıllı Kent projesinin ilk durağı Karaman!
02.03.2015 17:04
Türkiye çapında gelişmekte olan belediyelerin hayatını kolaylaştıracak olan Akıllı KenTT projesi Karaman'da başladı.
Mon Reve Eyüp’te çarşıya çok yakınsınız
02.03.2015 15:25
Butik yaklaşımı ile Eyüp’teki standardı yükselten Mon Reve Eyüp’de yaşayanlar günlük ihtiyaçlarını cadde dükkanlardan karşılayacaklar.
Batışehir'in futbol takımı kuruldu!
02.03.2015 14:58
Ulusal ve uluslararası alanda bir çok ödül kazanan EgeYapı Group imzalı proje Batışehir, şimdi de yeşil sahalarda kazanıyor.
Torna ustası geri vitessiz "Tersedes" üretti
02.03.2015 14:18
Karadenizli torna ustası Hasan Sungur, su pompası motoru kullanarak 50 kilometre hıza ulaşabilen 3 vitesli "Tersedes" adını verdiği aracı üretti.
Ankara, özgün yapılarla örnek başkent olacak!
02.03.2015 13:32
Elit Yapı Yönetim Kurulu Üyesi Mert Yıldızhan, kentin Londra, Paris, Moskova gibi dünyanın önemli merkezleri gibi görünüm kazanmaya başladığını söyled
Güneşli’nin en yeşil projesinde 4 mevsim tatil!
02.03.2015 13:23
Bahçelievler’de inşa edilen 174 daireden oluşan butik proje Greenist, 15 bin metrekarelik peyzaj alanıyla şehrin göbeğinde 4 mevsim tatil vadediyor.
“Türkiye’de 6.5 milyon konut acilen yenilenmeli”
02.03.2015 11:22
Çukurova Kent Yapı Yönetim Kurulu Başkanı Cafer Kara, 6.5 milyon konutun acil olarak yenilenmesi gerektiğini vurguladı.
Adapazarı’nda su altındaki 15 evin mücadelesi!
02.03.2015 11:12
Adapazarı İlçe Merkezi’ne sadece 4 km uzaklıkta olan Sakarya Nehri set altında yer alan Karaköy’de 15 ev su altında mücadele veriyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Son yıllarda gayrimenkul fiyatları neden arttı?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000